Servise-page-2.jpg

КОНТАКТИ СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ PIXUS

+38 050 270 99 80
+38 098 044 42 02


ЧАСИ РОБОТИ:
(пн-пт: 10.00 - 18.00)

Україна  м.Харків

ДОГОВІР ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
 

Цим договором бренд Pixus гарантує реалізацію прав споживача, передбачених місцевим законодавством на території України.
Споживач має право на безкоштовний ремонт в сервісному центрі, якщо протягом гарантійного періоду у придбаному товарі виявлено виробничий дефект. Протягом гарантійного періоду дефектні деталі відповідного товару будуть або відремонтовані, або замінені (на розсуд компанії), за винятком випадків, зазначених в розділі «Обмеження відповідальності».

Для гарантійного ремонту необхідно:

- Пред'явити заповнений гарантійний талон пристрою, або документ, що підтверджує оплату за товар (товарний або касовий чек, видаткову накладну). У пред'явленому документі повинен бути вказаний серійний номер виробу. У разі відсутності документів, що підтверджують дату придбання (товарний або касовий чек, видаткова накладна) гарантійний період обчислюється з дати виробництва.

- Здійснити резервне копіювання важливих даних, при необхідності видалити всю конфіденційну інформацію з пам'яті пристрою та / або флеш-накопичувача, Офіційні сервісні центри компанії не несуть відповідальності за пошкодження або втрату даних, файлів, додатків або програмного забезпечення.

- Повернути систему до заводських конфігурацій, скасувавши всі призначені для користувача налаштування та відключивши зовнішні з'єднання, а також самостійно видаливши стороннє програмне забезпечення.

Термін усунення дефекту – 14 (чотирнадцять) днів з моменту отримання виробу сервісним центром, гарантійний термін продовжується на період, впродовж якого проводився ремонт, новий гарантійний талон не видається


Гарантійні зобов'язання знімаються, і безкоштовне сервісне обслуговування
не надається у випадках:

а) Закінчився гарантійний період або термін служби виробу;
б) Дефект пристрою викликаний впливом: рідини, корозії, діею екстремальних температур, сторонніх предметів, речовин, забруднення, комах і т. і. Індикатор вологи мае рожевий або червоний колір;
в) Наявні механічні пошкодження пристрою або пошкодження викликані невідповідністю параметрів електроживлення (перегрів, оплавлення, горіння, розтріскування і т. і.);
г) Наявні ознаки ремонту поза авторизованого сервісного центру, порушенно правила та рекомендацій по експлуатації виробу, пошкоджена або відсутня гарантійна пломба;
д) Пошкодження (недоліки) викликані стороннім втручанням в роботу встановленого програмного забезпечення, дією вірусів або несумісністю встановленого програмного забезпечення з програмним забезпеченням сторонніх виробників;

Компанія залишає за собою право на остаточне рішення чи підлягає конкретний товар гарантійному обслуговуванню.

Компанія не надає жодних гарантій (явних або які маються на увазі) на встановлене програмне забезпечення, на його якість, функціональність, продуктивність або відповідність певним цілям. Компанія також не гарантує, що функції, наявні в програмному забезпеченні, будуть відповідати конкретним вимогам користувача і що робота програмного забезпечення буде безпомилковою та безперебійною. Встановлене програмне забезпечення реалізується в стані «як є» (без гарантії якості від компанії)
Оновлення програмного забезпечення є технічним обслуговуванням і не вважається ремонтом, тому не може бути підставою для заміни товару або повернення сплачених за нього коштів. Технічне обслуговування виробу (негарантійна заміна елементів живлення, будь які чистки, зняття паролів і т.д.) здійснюється за бажанням споживача за додаткову плату.


Гарантійний термін виробів:
Планшет – 12 (дванадцять) місяців;
Телефон – 12 (дванадцять) місяців;
Плеєр – 12 (дванадцять) місяців;
Портативна акустика – 12 (дванадцять) місяців;
Навушники – 3-12 (дванадцять) місяців;
Зарядні пристрої (що продаються окремо) – 3-12 (дванадцять) місяців.
Сполучні кабелі (що продаються окремо) – 3-12 (дванадцять) місяців.


Термін служби пристроїв:
Планшет – 24 (двадцять чотири) місяці;
Телефон – 24 (двадцять чотири) місяці;
Плеєр – 24 (двадцять чотири) місяці;
Портативна акустика – 24 (двадцять чотири) місяці;
Навушники – 12 (дванадцять) місяців;
Зарядні пристрої (що продаються окремо) – 12 (дванадцять) місяці.
Сполучні кабелі (що продаються окремо) – 12 (дванадцять) місяці.

Гарантія не поширюється на аксесуари які поставляються в комплекті з пристроєм: акумуляторні батареї, елементи живлення і зарядні пристрої, навушники, мікрофони, сполучні кабелі, шнури для носіння, диски з програмним забезпеченням.

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
Офіційний виробник Pixus в Україні. Ноутбук Pixus Rise, планшети Sprint, Joker, Blast, навушники Storm, Joy, акустика Pixus та аксесуари купити в офіційному інтернет-магазині
COPYRIGHT© PIXUS 2021  ВСІ ПРАВА ЗАХИЩЕНІ
АРХІВ